reklama

Čo bolo, bolo.. alebo náš (ne)Denník

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Máj 04

Videla som Ťa stáť pri bráne. Čakal si na nejaké stretnutie a mal si v sebe niečo, čo ma k Tebe neskutočne ťahalo. Tušila som, že raz Ťa spoznám, ale nevedela som, že to bude už v ten istý večer.

Prežili sme niekoľko pekných dní v spoločnosti našich známych, neskôr aj bez nich a spoznávali sa. Malo to zvláštne čaro. Každodenné čakanie na telefonát spojené s hypnotizovaním telefónu a čohokoľvek, cez čo si ma našiel.

August 04

Dlho si sa neozval. Veľa som rozmýšľala, čí som niečo urobila. Spytovala som sa samej seba, čo sa vlastne stalo, ale nakoniec sa dozvedám, že si niekam odišiel. Tak preto si mi teda volal, ked som nestihla dvihnút.. Hm.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo keď Ťa už neuvidím?

Október 04

Stále nič.

Február 05

Si to ty? Voláš? Vidím dobre? Že či idem von? Že či..! Jasné.

Máj 05

Som tá najšťastnejšia! Myslela som, že to už nezažijem. Nechcela som to už zažiť. Dávaš mi lásku šťastie. Nechcem, aby sa to skončilo. Nie.. toto sa nemôže len tak skončiť, keď rozmýsľame nad vlastným hniezdočkom, keď je nám spolu dobre.

September 05

Prestávame sa rozprávať. Medzi nás vtrhla akási trpkosť. Snažím sa, aby to bolo také ako predtým, ale pre niečo to nejde. Prečo? Čím viac si to chcem vyjasniť, tým viac sa mi vyhýbaš. Začínaš byť agresívny. Kde sa to v Tebe berie? Slzy. Utápam sa v slanom mori.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

December 05

Potrebovala som telefón a Ty si mi ochotne požičal svoj. Našla som v ňom uložené čislo nejakej "kočky". Ale snáď nebudem paranoidná teraz keď sa všetko vracia do normálu! Zase za mnou chodíš každý deň. Hádam sa to dá doporiadku.

O pár dní mi zdelí Tvoj "kamarát", že nechce, aby som sa ďalej takto trápila. Nevedela som o čom hovorí, ale rýchlo som to zistila. Od toho dňa Ťa nechcem ani vidieť. Prečo mám stále pocit, že sa všetko vráti?

Júl 06

Konečne Ťa opúšťajú aj moje myšlienky. Dnes som Ťa stretla. Sedel si za hracím automatom v tom istom bare ako ja. Podchvíľou si odbehol požičať si peniaze ako posledný gambler. Keď som stadiaľ prechádzala ráno, stále si tam mal auto. Si to vôbec Ty?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

August 06

Zavolal si. Vedela som, že zavoláš. Vraj stále nie si pripravený na rodinný život. Skoro si sa zobudil. Tvoja menej inteligentná, menej cudná a psychicky labilnejšia polovička, ktorej číslo som našla kedysi, je v piatom mesiaci. Vraj nemáš žiadne súkromie. Vraj sa nevieš s nikým tak porozprávať ako so mnou. Keď sa na Teba pozerám si mi ľahostajný, zbytočne ma ťaháš do postele.. Si mi zrazu neskutočne cudzí. Je mi Ťa ľúto. A je mi ľúto toho malého. Máš čo si si sám vybral. 

 P.S.: Tento článok je taký ako moje spomienky na TEBA. Ďakujem za všetko.. Najmä za to, že sa mi chvíľu nepletieš do života.

Michaela Štofková

Michaela Štofková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vnimave nieco, ktore niekedy nevie co s tolkymi vnemami a uci sa ich poskladat do slov prijatelne skomponovanych. ;) Zoznam autorových rubrík:  PrivatMy a oni, oni a myVnútorný svet

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu